Zonnebaan 33 B (3542 EB) Utrecht,The Netherlands - Hotline: 0031-625582688

- NEWS->NEWS Name

返回

VRLA gel en AGM batterijen bieden verschillende voordelen in vergelijking met VRLA overstroomd loodzuur en conventionele leiden? zure batterijen. De batterij kan worden gemonteerd in elke positie, omdat de kleppen alleen werken op overdruk fouten. Aangezien het batterij systeem is ontworpen om recombinant te zijn en de uitstoot van gassen op overladen te elimineren, worden de eisen van de ventilatie van de ruimte verminderd, en geen zure rook wordt uitgezonden tijdens normale verrichting. OverStroomde cel gas-uitstoot zijn van weinig gevolg in alle, maar de kleinste beperkte gebieden, en vormen zeer weinig bedreiging voor een binnenlandse gebruiker, dus een natte cel batterij ontworpen voor een lange levensduur geeft lagere kosten per kWh. In een gel batterij, het volume van de vrije elektrolyt die kunnen worden vrijgegeven op schade aan de zaak of ontluchting is zeer klein. Er is geen behoefte (of capaciteit) om het niveau van elektrolyt te controleren of om water te herwaarderen dat wegens elektrolyse wordt verloren, die inspectie en onderhoudsvereisten vermindert. Natte cel batterijen kunnen worden gehandhaafd door een Self-Watering systeem of door topping up om de drie maanden. De eis om gedistilleerd water toe te voegen wordt normaal veroorzaakt door het overladen. Een goed gereguleerd systeem mag niet vaker dan om de drie maanden nodig zijn.

De onderliggende fout met alle lood zure batterijen is de vereiste voor een bovenmatig lange lastentijd die uit een proces in twee stadia voortvloeit: bulk last en vlotter Last. Alle lood-zuur batterijen, ongeacht het type, zijn snel in rekening te brengen tot 70% van de capaciteit binnen 2 of 3 uur, maar vereisen nog eens 9 tot 10 uur op "float charge" na de eerste lading. Als de gebruikers niet om last te drijven, wordt de batterijcapaciteit dramatisch verminderd. Om een maximale levensduur te garanderen, moet een lood-zuur batterij volledig worden opgeladen wanneer ze worden opgeslagen (of droog opgeslagen) en, bij het werken, bij een diepte van minder dan 20% worden gehouden. Bovendien mag het lozings percentage niet meer dan drie uur zijn en moet het laad tarief niet langer zijn dan drie uur (C 0.333) nodig citaat], en het zou vlotter moeten worden geladen behoorlijk. Met minder zorgvuldig gebruik, een leven zo weinig als 500 cycli kunnen worden verwacht, afhankelijk van de gebruiksomgeving.

Vanwege calcium toegevoegd aan de platen om waterverlies te verminderen, een verzegelde AGM of gel batterij laadt sneller dan een overstroomde lood-zuur batterij van een VRLA of conventioneel ontwerp. "Van een standaard auto, 4WD of vrachtwagen alternator zullen zij snel van volledig gebruik in ongeveer 2 tot 3 uren laden. Een diepe cyclus natte cel batterij kan nemen 8-12 uur tot slechts 70% te bereiken tot 80% van zijn potentiële lading. Vergeleken met overstroomde batterijen, VRLA batterijen zijn kwetsbaarder voor thermische weggelopen tijdens het misbruik laden. De elektrolyt kan niet worden getest door Areometer te diagnosticeren onjuiste opladen dat de levensduur van de batterij kan verminderen.

AGM autobatterijen zijn meestal ongeveer twee keer de prijs van de overstroomd-cel batterijen in een bepaalde batterij Council International (BCI) groottegroep; gel batterijen zo veel als vijf keer de prijs